[http://www.powiatgora.pl/]
Powiat Góra - Oficjalny serwis internetowy

System kolejkowy


Dodano dnia 2019-01-31 10:29:45

W Starostwie Powiatowym w Górze z dniem 15 stycznia 2019 r. uruchomiono w Wydziale Komunikacji i Dróg elektroniczny system zarządzania kolejką
      Wdrożenie systemu poprawiło jakość obsługi mieszkańców i uporządkowało kolejkę osób oczekujących na realizację sprawy.
System obejmuje zarówno klientów załatwiających sprawy związane z rejestracją pojazdów, jak i z prawami jazdy. Zadaniem systemu jest ustalenie kolejności obsługi każdego klienta w wybranej grupie spraw, a następnie zaproszenie go do odpowiedniego pokoju i stanowiska poprzez wyświetlenie numeru i nadanie komunikatu głosowego.
      Automat biletowy znajduje się w holu na I piętrze Starostwa Powiatowego, w którym to można wybrać jedną z dwóch opcji:
A - sprawy związane z rejestracją (stanowiska 1, 2 i 3 w pok. nr 20)
B - sprawy dotyczące prawa jazdy (stanowiska 4 i 5 w pok. nr 17)
UWAGA!!!
      Z dniem 30 stycznia 2019 r. zostało wprowadzone dodatkowe udogodnienie, jakim jest internetowa rezerwacja kolejki, która pozwala umówić się na konkretny dzień i godzinę z 30 dniowym wyprzedzeniem. Usługa, wraz z podglądem kolejki, instrukcją i zarządzeniem Starosty Górowskiego dostępna jest na stronie Starostwa Powiatowego w Górze w zakładce „System kolejkowy”. Po zarezerwowaniu przez system wybranego terminu i godziny wizyty, generowany jest 6-cyfrowy kod rezerwacji, który należy wprowadzić do automatu biletowego w dniu umówionej wizyty.
WAŻNE!!!
      Należy pamiętać, że jeden bilet przyporządkowany jest jednej sprawie. Do urzędu trzeba zgłosić się 10 minut przed umówionym terminem, a otrzymany kod rezerwacji należy wprowadzić go w automacie biletowym, który wyda odpowiedni bilet.

      Mimo krótkiego okresu testowania zainstalowanego systemu zarządzania kolejką, można już zauważyć, korzyści zarówno po stronie klienta jak i samego urzędu. System dostarcza wielu informacji statystycznych, które pozwalają na lepsze wykorzystanie czasu i potencjału pracowników, a tym samym sprawiają, że zadowolony jest zarówno klient Wydziału Komunikacji i Dróg jak również i jego pracownicy.